Strona archiwalna
Komunikat w sprawie wygaśnięcia mandatu Prezydenta Miasta Radomia
W dniu 5 września 2017 r. wpłynęła do tutejszego Sądu skarga Radosława Witkowskiego na zarządzenie zastępcze Wojewody Mazowieckiego z dnia 29 czerwca 2017 r. nr LEX-I.4102.4.2017 w przedmiocie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu Prezydenta Miasta Radomia, która została zarejestrowana pod sygn. akt VIII SA/Wa 658/17. W dniu 8 września 2017 r. Sąd wezwał Wojewodę Mazowieckiego do uzupełnienia akt administracyjnych sprawy w postaci nadesłania oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zwrotnych potwierdzeń odbioru zaskarżonego zarządzenia. Sąd wysłał także odpis odpowiedzi na skargę pełnomocnikowi skarżącego.
Termin rozprawy w powyższej sprawie został wyznaczony na dzień 25 października 2017 r. o godz. 9:00 w Sali B Wydziału Zamiejscowego w Radomiu.
PRZEWODNICZĄCA
WYDZIAŁU INFORMACJI SĄDOWEJ
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
w Warszawie
Sędzia WSA Joanna Kube
-
wytworzono:11-09-2017przez: Tomasz Gaj
-
opublikowano:11-09-2017 15:28przez: Tomasz Gaj
-
zmodyfikowano:18-09-2017 14:34przez: Jakub Mitak
-
podmiot udostępniający:Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawieodwiedzin: 3696
-
przeniesienie strony do archiwum:25-07-2018 12:47:22przez: Dominik Niewirowski
-
modyfikacja strony:18-09-2017 14:34:05przez: Jakub Mitak
-
modyfikacja strony:12-09-2017 08:14:59przez: Tomasz Gaj
-
modyfikacja strony:12-09-2017 08:14:11przez: Tomasz Gaj
-
modyfikacja strony:11-09-2017 15:31:32przez: Tomasz Gaj
-
modyfikacja strony:11-09-2017 15:30:56przez: Tomasz Gaj
-
modyfikacja strony:11-09-2017 15:28:21przez: Tomasz Gaj